vesti bune de la eMAG

This entry was posted on 23/02/2010 under amestecat. Written by:

Pana la urma ne-am revenit din crash-ul ultimilor zile – asta e alta poveste pe care o sa v-o spun altadata.

La timp pentru a va putea spune cate ceva despre noua ExtraGarantie de Retur de la Emag. Cam ce ar fi ? Pai cam exact ca in comertul civilizat pe care unii dintre noi l-am vazut in alte tari. Cumperi produsul, il folosesti timp de 30 zile si iti dai seama ca nu ai facut cea mai buna alegere din viata ta. Ca ai plasat comanda dupa un show cu soacra, dupa un “extemporal” pe la munca sau pur si simplu nivelul de Jack Daniels era prea ridicat, de toate acestea te apara noua optiune de cumparare introdusa de Emag.

Pentru un USB flash memory n-o sa faceti voi foarte mult caz, da’ daca iti cumperi un Intel i3 si constati ca, de fapt, vroiai sa fie i7 e cu totul altceva. 😀

Cu acest articol particip la concursul Un Sony Vaio pentru cel ce duce vestea buna! Numarul meu norocos este 456784 si am nevoie sa imi urati succes. 🙂

Later edit: Va multumesc tuturor ca mi-ati tinut pumnii stransi. 😀 Datorita voua am acum un voucher de 500 lei.



8 Comments to “vesti bune de la eMAG”

  1. Emil says:

    Şi uite aşa ai obţinut un voucher de 500 Ron 🙂 Se adaugă la monitorul câştigat anul trecut de la LG. Să ai baftă în continuare!
    .-= Emil´s last blog ..Windows Live Messenger 2010 screenshot-uri cu versiunea finală =-.

  2. Mihai says:

    Multumesc foarte mult de urari. Mi-ai luat-o inainte de data asta, n-am apucat sa ma uit pe emag blog. La mai mare pentru toata lumea deci. 🙂

  3. Marian Grunca says:

    Felicitari!

  4. Caziuc Stefan says:

    Haha, nu m-am gandit la asta, dar e nostima chestia cu “nivelul de Jack Daniels era prea ridicat”. Foarte adevarat si probabil 🙂

    Felicitari pentru premiu! Ce ti-ai ales de la ei?
    .-= Caziuc Stefan´s last blog ..Premiul eMag =-.

  5. Mihai says:

    In primul rand felicitari pentru Sony Vaio. 😀
    Eu mi-am ales un router wi-fi Asus, http://is.gd/9xWcc il inlocuieste pe D-Link-ul 524 de pana acum.

  6. Mihai says:

    Emag e o firma pentru care respectul fata de client dispare ca prin farmec in secunda cand banii au intrat in cont.
    Monitorul meu cumparat de la E-Mag a decedat (refuza sa mai porneasca) drept pentru care l-am dus in service.
    Dupa 3 saptamani si o serie de raspunsuri gen “poezie” („Produsul dumneavoastra este in continuare in service autorizat.”) mi-am cam pierdut rabdarea.
    Nu numai ca nu am primit nici un fel de instiintzare din partea lor vizand starea produsului sau modalitatea de rezolvare a service-ului, dar imi tot servesc poezia cu “service-ul autorizat” shi ma scot din sarite.
    Le-am explicat ca sunt freelancer shi fara monitor imi raman ratele de la banca neplatite pentru ca nu produc nimic. I-am rugat sa-mi ofere ORICE fel de alternativa (chiar daca presupune plata unei diferente de pana la 5-6 milioane) pentru eu pierd muult mai multi bani in perioada asta.
    Asa ca maine dimineatza mi-am programat un drum la cei de la Protectia Consumatorului (nu e prima data cand trec pe la ei…. stiu drumul binisor… si am fost rezolvat de fiecare data prompt ).
    Poate ar fi bine sa prezentati si reversul medaliei.

  7. Mihai says:

    @mihai: bine ai venit ! Publicand povestea ta inseamna ca avem si reversul medaliei.
    Te-as ruga sa revii cu finalitatea ei, te astept !