Romtelecom si guerilla marketing

This entry was posted on 25/03/2013 under experiente. Written by:

Cand vezi promotii ca astea, zau ca parca iti readuci aminte ca afara e inca criza (mai e criza??), clientii nu prea sunt (ca de, stia suntem, nu ne-am inmultit), aia care sunt mai si migreaza… ce sa faci? e greu!

Sefii iti impun target-uri de vanzari pe care, vrei nu vrei, trebuie sa le faci cumva. Dar cum sa faci?  Bei o cafea mare, stai o noapte si iti spargi creierii pentru vreo idee si  gata. A doua zi te apuci de treaba: iei o rola mare de scotch de la tine de la munca, concepi un “text” inteligent si treci la afisat:

Guerilla marketing Romtelecom - 1

Sa vada tot poporul ca aici e guerilla marketing initiata de Romtelecom, sa se apropie si sa citeasca:

Guerilla marketing Romtelecom - 2

…si te pui pe asteptat clientii. Mult mai ingenios ca altii, trebuie sa recunosc!



22 Comments to “Romtelecom si guerilla marketing”

  1. pe copac? esti copac? cum sa faca asa ceva? 🙂

  2. Flytime says:

    Cam rudimentar asa…dar cred ca are efect 🙂

  3. Yamasha says:

    tare ca oferta e si cu steluta !:D

  4. Adrian says:

    marketingul romanesc la apogeu!

  5. Alin says:

    cine nu face parte din asociatia de proprietari, se simte exclus de acest anunt

  6. Daca au ajuns sa lipeasca afise pe copaci, se pare ca deja au o mare problema cu promovarea serviciilor, dar si cu clientii care cauta sa se mute spre alte firme.

  7. Fiecare isi promoveaza afacerea cum stie mai bine

  8. Pediakid says:

    Parca de la un anumit nivel nu mai merge metoda asta de promovare.

  9. Bogdan says:

    La o asemenea firma nu ma asteptam sa lipesti cu un scotch un anunt pe copac. E de ras. Romania

  10. Ionut says:

    Cine a dictat o astfel de initiativa trebuie concediat!

  11. Catalin says:

    Cei de la Romtelecom nu mai stiu ce sa faca… Au pierderi uriase! Ma intreb…cati dintre voi ati renuntat la telefonul fix (Romtelecom) ? 🙂

  12. Luca says:

    Am primit un pliant la 29 lei tv internet si telefon si cand au venit cu contractul pretul era de aprope 3 ori mai mare.

  13. Tony says:

    Am primit un pliant cu toate serviciile (tv internet si telefon)la 29 lei si cand a venit agentul cu contractul pretul a crescut la 79 lei!

  14. Catalin says:

    @Tony: ei asa cred ca se face o strategie de marketing. Foarte profesionist ! Vor atrage multi clienti…

  15. Sorin says:

    Pe cât de profesionistă e promovare pe atât de profesioniste sunt şi serviciile companiei.

  16. Rod says:

    rudimetari rau frate

  17. Catalin says:

    Si pe atat de “profesioniste” vor fi si rezultatele 🙂

  18. Laurentiu says:

    Am inteles perfect aluzia ta din finalul articolului si tot ce inseamna ‘altii’ :))

  19. Fozo says:

    Asta oare reflecta nivelul companiei sau nivelul publicului ? Sau…si mai rau…modul in care Romtelecomul isi vede clientii si nivelul acestora…Oricum felul in care te promovezi spune ceva si despre respectul pe care il ai (sau nu) fata de publicul tau.

  20. Mihaela says:

    Cam asa ceva fac agentii de vanzari din zona. Bineinteles ca numele de pe afis e de fata, cand suni raspund barbati :))

  21. Olivia says:

    Fiecare isi face reclama cum poate si cum stie mai bine. Mai mult ca sigur afisul este lipit de un agent de vanzari care este platit la numarul de abonamente vandute. Cum le vinde este strict problema lui, nu intereseaza pe sefii de la Romtelecom….