poveste cu brd – continuarea

This entry was posted on 18/04/2011 under experiente. Written by:

In postul de azi noapte ma indoiam ca voi primi raspuns, indoiala bazata desigur pe traficul mult prea modest pe care il inregistrez si care nu impresioneaza pe nimeni. Daramite o ditamai banca.

Dar … exista un dar. La 14 ore dupa aparitia articolului am fost sunat de BRD. Si am avut o discutie de 10 minute foarte agreabila cu persoana de la call-center. Mi s-au explicat inca odata cu de-amanuntul procedurile prin care am fost nevoit sa trec si s-a evidentiat ca se doreste o imbunatatire a activitatii.

Am insistat putin pe faimoasa semnatura pe device-ul electronic, aici sincer raspunsul nu prea a fost ok: faptul ca la deschiderea contului ti se cere specimen de semnatura care nu poate fi transferat electronic in bazele de date, acest lucru se face acum prin acest obiect. Oricum mi-a fost confirmat faptul ca pot face operatiuni ca si pana acum, in baza documentelor de identitate. A fost amintit si faimosul Internet Banking si perspectiva care o are ca anul acesta sa primeasca o haina noua si facilitati noi. Probabil va elimina acel extrem de neplacut drum la banca pentru a adauga un beneficiar, dupa cum amintea si Ciprian in comentariul sau. Vom vedea.

Repet, daca pe partea de informatii tehnice si de specialitate mai este de lucrat, pe partea de managementul conflictelor interlocutoarea mea a fost superprofi.



3 Comments to “poveste cu brd – continuarea”

  1. biciclete says:

    neatentia asta. daca citeam postul asta nu mai presupuneam dincolo.
    Revenind la subiect, foarte multe companii urmaresc mediul online astazi. Este foarte important pentru ele sa incerce sa nu lase sa escaladeze situatii mici in conflicte majore.
    Si marea intrebare: mai ramai client BRD? 😉

  2. Evelina says:

    Nu stiu ce cred altii despre BRD, dar pentru mine a fost o mare dezamagire!

  3. sfideanu says:

    Mihai Sfideanu
    14.08.2012
    Buna ziua.
    Eu am patit-o cu BRD. La un bancomat din Mamaia in perimetrul hotelului Palas in data de 31.07.2012 am dorit sa scot suma de 600 ron. Totul ok efectuez toate operatiunile cerute cand surpriza: dupa 5 minute de gandire imi afiseaza mesajul ca operatiunea nu poate fi efectuata si mi-a remis cardul. A doua zi am vrut sa scot suma de la alt bancomat si stupore: suma nu mai era disponibila in cont. M-am adresat la o sucursala a bancii din Constanta si raspunsul a fost ca la ei apare ca operatiune efectuata si ca suma a fost retrasa. Am completat un formular si am fost asigurat ca se vor face verificari si daca se dovedeste ca a fost o eroare a bancomatului suma imi va fi trimisa inapoi in cont. Astazi suntem in data de 14.08.2012 si nici un raspuns din partea bancii nici ca este alba nici neagra. Bataie de joc pt banii clientilor. Noroc ca am obtinut inregistrarea de la hotel din zona unde se afla bancomatul in care se vede ce s-a intamplat defapt si acum astept sa treaca cele 30 de zile pt a actiona in instanta BRD – ul pt recuperarea sumei. Asa ca cei care au temeri in a folosi cardul sunt foarte intemeiate.