Mica problema de aritmetica @McDonald’s

This entry was posted on 06/08/2014 under amestecat. Written by:

E vremea prânzului și foamea îți dă târcoale. Unde să mănânci ceva repede și bun, tocmai astăzi când ai plecat repede de acasă, fără pachețelul pregătit cu grijă încă de aseară. Hai la McDonald’s, că doar este la colțul străzii.

O să comanzi un meniu complet, pentru că îți plac cifrele exacte o să trecem aici aportul caloric al fiecăruia, așa cum ne spune site-ul celor de la Mcdonalds. Adică…

Chicken Grill – 345 kcal/portie.
Chicken McNuggets – 270 kcal/portie.
Porţie mare de cartofi prăjiţi – 475 kcal/portie.
Sprite (mare, cu gheata) – 100 kcal/portie.
McFlurry™ Oreo – 440 kcal/portie.

Parcă a fost cam mic desertul, parcă nu te-ai săturat și oricum mai încăpea încă o porție de…

McFlurry™ Oreo – 410 kcal/portie.

Sosurile nu le-am mai pus la socoteală, sunt din partea casei. În total ajungi la 2.040 kcal, numai la prânz, dar ești sătul și ghiftuit.

Problema de rezolvat: Dacă într-un un marș de 8,0 km (mai alert așa, adică între 9 și 10 minute/km) consumi aproximativ 600 kcal, cât trebuie să mergi pentru a arde o singură masă?

😀



,

12 Comments to “Mica problema de aritmetica @McDonald’s”

  1. ing.Valentin Jalba says:

    27.2 km, cu cateva pauze pana la cina, apoi inca 2-3 ore de mars (in functie de consistenta cinei), pana la culcare, iar dimineata o luam de la capat cu micul dejun al campionilor, mars pana la pranz, samd… Nu-i rea miscarea, dar mai util pentru civilizatie ar fi sa consumam de doua ori mai putin, ca sa avem timp sa citim si apoi sa mai si scriem cate ceva!

  2. Maria says:

    Repede este..dar bun…hmm..nu prea…asa din cand in cand sa zicem dar sa ne facem un obicei nu este o solutie buna.

  3. Caini says:

    Chiar ca mi se da si mie la un meniu, pfff… Daca as putea manca si sa slabesc nu ar fi problema. 🙂

  4. La McDonald’s, gasim cea mai variata gama de produse tip fast-food avand meniuri foarte gustoase doar ca pentru sanatatea noastra nu ese prea bine.Daca mancam ceva fast-food ar trebui imediat sa e facem si-un program de ardere a caloriilor

  5. Eu zic sa incercam sa mancam cat mai rar, doar atunci cand vrem sa ne “rasfatam”. Aceasi parere o am si despre sucuri si alte porcarii.

  6. Ummm… se poate comanda oricand si o portie mare, tripla eventual de salata si se poate renunta la MC bla bla, pentru a nu fi necesar sa alergam 100 de km ca sa ardem ce am mancat la o masa.

  7. Pe de-alta parte, noi ardem calorii non-stop. Cand mergem la birou, cand ne spalam pe dinti, cand ne incaltam, cand ne impiedicam pe strada, cand injuram din cauza traficului… organismul uman este perfect pus la punct si gandit genial!

  8. Andrei V. says:

    ti se pare ca aia care baga meniu din asta zilnic isi pun problema alergatului 8km? la rotunjeala lor nu as zice ca-s buni la matematica.

  9. Liana says:

    Cred ca e super naspa sa stai sa calculezi tot ce mananci. Ideal ar fi sa nu optam pentru asa ceva si sa ne incercam sa mancam cat mai natural si sa fim cat mai aproape de hrana de baza a oamenilor.

  10. D. Lefter says:

    Daca ar fi sa mananci echivalentul in calorii curate (branza, oua, carne) al acelei mese, majoritatea am cadea sub masa nereusind sa mancam acele 2000 de kcal. Sau pe la 1000 ne-am declara satui oricum. Romanul se lasa pacalit de gust si inghite caloriile cu gramada. Dupa care se duce pana acasa, merge de la statia de tramvai pana la bloc pe jos si zice ca: gata, a facut sport si a dat jos caloriile.

  11. Cezar says:

    Problema caloriilor nu este doar in MC Donalds-uri dar asta e alta discutie. Ca sa consumi prin efort fizic cele 2000 de calorii de la o masa din MC trebuie sa prestezi un efort considerabil.

  12. Eu cred ca trebuie ori sa reduci numarul caloriilor inghitite (a se citi reducerea consumului de MC :)) ) sau sa alergi un maraton de 40 de km 😀