Dacia – Renault si sms-urile

This entry was posted on 26/07/2009 under experiente. Written by:

Daca tot am vazut ca sunt la moda povestile, hai sa va spun si eu una mica de tot:

Prin luna ianuarie 2009 imi faceam griji cum dl. Fourmont o sa faca fata scaderii vanzarilor la Dacia Renault. Ma gandeam ca o va scoate Domnia sa intr-un fel sau altul la capat. Vanzarea, dupa cum stim, nu este totul. Mai sunt si serviciile post-vanzare care nu sunt chiar asa de neglijat. Buuuun. Deci plec in vacanta intr-o zi de duminica. Pe drum se aprinde un martor luminos in bord. Trag frumos pe dreapta, pun mana pe telefon si sun la Dacia Asistenta. Stiam ca este ceva minor, mai aveam cam 20 km pana la o reprezentanta Dacia – Renault, ma si vedeam cu problema rezolvata. Dar nu. N-a fost sa fie asa. Pentru ca la Dacia Asistenta mi-a raspuns … robotul. M-a rugat sa ii las un mesaj si un numar de telefon, ceea ce am si facut.

“Problema” mea devenind stresanta, am rezolvat-o in stilul dorelo-romanesc, in mai putin de 30 minute. Ma si gandeam: ma suna astia si ce le spun !? A trecut prima parte a vacantei si, dupa 10 zile, bip-bip … mesaj. Pe telefonul mobil pe care il lasasem in mesageria vocala si pe care l-am trecut in toate actele de cumparare a masinii. “Dacia va ureaza vacanta placuta etc etc”. Mi-a picat fata ! De sunat n-au fost in stare, sms-uri stiu sa dea. Norocul lor ca la expeditor scria numai Dacia si nu puteam face reply. Hmmmm… . 🙂



,