cum sa (nu) ai grija de clientii tai – RDS RCS

This entry was posted on 01/12/2010 under altii.... Written by:

Si pana la urma de ce ai avea cand esti ditamai colosul si te cheama RDS RCS ? Sunt sute de mii de clienti, nu te poti ingriji de toti, nu-i asa ? FALS ! Ceea ce livrezi tu trebuie sa mearga brici la TOTI. Un fragment din povestea Ralucai:

Il intreb pe instalatorul sinistru (in naivitatea mea, credeam in puterea dialogului cu reprezentantii RCS. Acum nu mai cred. Stiu ca trebuie sa porti o ofensiva impotriva lor, ca numai prin intimidare poti obtine informatii): “Asa o sa se vada mereu? Pentru ca daca raspunsul e afirmativ avem o problema”.
Imi raspunde in sictir: “La TINE e bine… la altii se vede si mai rau. Sa-ti iei amplificator” – imi arunca generos un sfat pe banii mei. Simt cum mi se urca furnicaturi pe piele si imi aduc aminte de epopeea antenelor dinaninte de ’80, cand tata incerca sa prinda semnalul TV cu ligheanul metalic. “Imi pare rau”, zic atunci, “dar daca RCS nu poate furniza semnal de calitate prin solutii proprii, in acest caz nu pot pastra abonamentul”. “Si mie imi pare rau ca am asemenea clienti” vine replica lui.
NO COMMENT.
Acesta a fost primul meu contact cu personalul RCS.

Inarmati-va cu rabdare si cititi toata povestea cu RDS RCS pe blogul ei.



10 Comments to “cum sa (nu) ai grija de clientii tai – RDS RCS”

  1. dvr says:

    Cred ca toti angajatii de la RCS au nevoie de niste cursuri de vorbit politicos cu clienti. Nu este singurul caz, in toate orasele este asa, si inca acest lucru este cunoscut de la infiintarea firmei, nimic nu s-a schimbat de atunci. Sunt mai nepoliticosi decat cei care lucreaza in sistemul bugetar.

  2. dobrin says:

    Rds-Rcs …. de la o vreme buna ( 6 –7 luni ) serviciile oferite de ei sunt dezastroase mai ales in brasov am observat

  3. Catalin says:

    Si daca renunti la rcsrds ai ce sa alegi? Parca altii sunt mai politicosi.

  4. Am stat 2 ore la coada sa-mi dea un stick pentru laptop,gratuit spunandu-mi la casa ,cand ajung in sfarsit sa-l iau imi spune ca trebuie sa mai adauge 10 lei la abonament ca il am cel mai ieftin!Nu era normal sa-mi spuna cand am intrebat ce trebuie sa fac ca sa-l iau?Mi s-a raspuns ca trebuie sa stau doar la coada!

  5. RDS , RCS pot fi comparate cu doi oameni care inghit mai mult decat pot duce, apoi vomita ceea ce au mancat pentru ca digestia nu mai face fata. Revenind la cele doua companii surori, ele se extind in valuri, fara sa tina cont ca nu au personal corespunzator si ca le lipseste infrastructura corespunzatoare. Rezultatul e simplu, dupa ce semneaza sute de mii de contracte, incep sa piarda cu miile pe luna.
    Ce iau pe mere, dau pe pere ….

  6. Mihai de Berceni says:

    Se extind in valuri pentru ca ofera servicii de internet foarte bune, ieftine si cu service prompt (cel putin in retelele noi, care sunt instalate de ei, nu in cele preluate de la alte companii sau de la firmulite de cartier), au TV cu pachet de baza superior celor de la Dolce sau UPC si totul la preturi foarte bune.
    Relatia cu clientii e la pamant si la UPC si la Romtelecom, numai ca la aia si serviciile oferite sunt mai scumpe si mai slabe.

  7. Mihai says:

    @Mihai de Berceni: foarte juste observatiile tale, mai ales ca si eu am internet de la ei. Dar trebuie sa recunosti ca povestea din post este cel putin de cosmar din punct de vedere al relatiei client-furnizor.

  8. De ceva vreme a devenit la ordinea zilei ca marile firme ce furnizeaza servicii sa nu isi mai respecte clientul. Retelele de telefonie si furnizorii de tv si internet sunt pe primul plan, dar uneori nu ai incotro. Dai din rau, in mai rau, nu ai ce alege.

  9. Jucarii says:

    Monopolizeaza piata si asta ii face sa se creada dumnezeu …
    Asta e … Momentan nu prea se arata alta solutie …

  10. Relatia furnizor de servicii – client prezentata, nu este unicat din pacate. Acest comportament se poate extinde si in alte domenii, iar cei din spatele unei tejghele sau a unor geamuri, cu acea mina scarbita de plictiseala si ignoranta, sunt prezenti zilnic in viata noastra. Stau si ma intreb… ce au de castigat daca se comporta asa? Consider ca este lipsa de educatie si de respect fata de interlocutor!