“Aveti grija de bunurile personale” sau “Nu raspundem de bunurile pierdute”

This entry was posted on 23/02/2009 under experiente. Written by:

Ma deranjeaza la culme aceste pancarte, in diferitele lor formulari, dar cu aceeasi idee si care, din pacate, apar tot mai des. Adica ce ar vrea sa spuna: Atentie ! La noi in restaurant/taxi se fura ??? Normal, cei care au inventat aceste tampenii sunt tot cei care striga in gura mare ca traim intr-o tara de hoti. Dar oare asta e solutia ??? In nici un caz, daca tot te-ai apucat de acest tip de afacere, fa si tot posibilul sa fie clientii in siguranta. O sa spuneti ca e prea costisitor, dar pentru cine ??? Un client care a patit-o o data undeva sigur nu se mai duce acolo, cat de fidel ar fi…deci mai putine incasari. Cam atat.



,

4 Comments to ““Aveti grija de bunurile personale” sau “Nu raspundem de bunurile pierdute””

  1. Florin says:

    Problema este ca au camere de luat vederi, paznici si tot felul de chestii insa daca ramai fara telefon mobil nu te ajuta. Oricum, povestea un prieten ca nici macar pe ei nu ii ajuta. Lucra intr-un supermarket de unde 20 de angajati care erau pe o mana, furau pe rupte si nimeni nu le facea nimic .. dintre acestia erau si paznici.

  2. d3m3ntzial says:

    Uneori, asta poate insemna fuga de raspundere.
    Pe de alta parte, imagineaza-ti un sofer de taxi care trebuie sa raspunda de bunurile personale uitate in masina. E aproape imposibil.

  3. disable says:

    Evident ca nu trebuie sa raspunda pentru toate, dar asa cum e formulat mesajul, chiar ca nu-i mai intereseaza.

  4. disable says:

    Cate dreptate are prietenul tau Florin, se fura la supermarketuri in prostie. Mai ales prin oamenii de la receptie marfa si paza. Stiu povesti cu camioane intregi de marfa care nu au ajuns vreodata in magazin. Se ajunsese chiar sa se “bata” intre ei soferii care faceau astfel de “livrari”.